#hirdetési piac

Csődbe mehet-e az X Musk és a hirdetők vitája miatt?
 

Csődbe mehet-e az X Musk és a hirdetők vitája miatt?

Sok hirdető szakított a Twitter-utód X közösségi oldallal, miután a Media Matters for America szervezet vizsgálata kimutatta: a hirdetések olykor neonáci bejegyzések mellett tűnnek fel. Elon Musk válaszul melegebb éghajlatra küldte a távozó hirdetőket.

Lengyel Miklós Lengyel Miklós







Feminista reklámok:
 

Feminista reklámok: "Ki tud azonosulni a pucsító nővel?"

A reklámszakmának váltania kell, ha tényleg meg akarja érteni a nőket, sőt épp egy új korszak kezdetén állunk: szexizmussal és a nők tárgyiasításával ma már egyre kevésbé lehet bármit eladni. Főként az Y és a Z generáció várja el a márkáktól, hogy a profiton túl társadalmi hasznot is hajtsanak, közös ügyeinkben hitelesen szerepet vállaljanak. Nem véletlenül hódít a femvertising.

Hercsel Adél Hercsel Adél




Nem az érdekel minket, hogy néz ki
 

Nem az érdekel minket, hogy néz ki

Minden tíz mobilnetezőből nyolc rendszeresen belefut mobilhirdetésekbe, de csak minden negyediket érdekli, hogy az formailag passzoljon a megjelenési környezetébe. Tehát az egyáltalán nem mindegy, mit fogadnak el, vagy lépnek át a felhasználók akár gondolkodás nélkül is. Egy friss felmérés szerint a jó mobilreklám legfontosabb ismérve az, hogy tájékoztat.

hvg.hu hvg.hu

Amerikában tarol az ötlet, amivel itthon hat év börtönt sikerült elérni
 

Amerikában tarol az ötlet, amivel itthon hat év börtönt sikerült elérni

Egymillió dolláros befektetést kapott egy cég az Egyesült Államokban, amely magánemberek autóit matricázza fel reklámokkal, amelyek tulajdonosai így pénzhez jutnak. Ugyanezzel az ötlettel próbálkozott a magyar Il Ferro is tíz éve, csak a biznisz helyett ők hatalmas pilótajátékot építettek. A cég ügyvezetője idén júniusban hűtlen kezelésért és sikkasztásért első fokon hat évet kapott.

hvg.hu hvg.hu

Megváltozhatnak a hazai tévéreklámok
 

Megváltozhatnak a hazai tévéreklámok

"Korrekt, de egy számjegyű" növekedés várható a hazai tévés reklámpiacon – közölte a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME). A szervezet vezetője szerint újfajta hirdetések jöhetnek a tévékben itthon és néhány év múlva a tévéreklám kifejezés is értelmét veszítheti.

MTI MTI